.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در‌آمد 180 ميلياردي گندم‌كاران بهشهري

مدير جهاد كشاورزي بهشهر گفت: از كل اراضي زير كشت گندم شهرستان بهشهر 18 ميليارد تومان درآمد كسب شد كه با توجه به خشكسالي و سرماي سال گذشته بسيار مناسب بوده است.
به گزارش شمال نیوز ، غلامرضا قنبري در گفتگو با خبرنگار فارس در بهشهر اظهار داشت: از 17هزار هكتار از اراضي دشت بهشهر بيش از 56 هزار تن گندم برداشت شد.
وي افزود: خشكسالي و كم آبي سال گذشته كشاورزان را با مشكلات عديده‌اي در كشت، داشت و برداشت مواجه ساخت كه در اين راستا با تمهيدات انديشيده شده، اقدام به حفر هفت چاه آب در مناطق دشت و روستا شده است.
قنبري افزود: ‌با ايجاد و حفر چاه و لايروبي انهار مشكل كمبود آب به طور كامل بر‌طرف نشده و اميدواريم با ‌بهره‌برداري از سد گلورد، نيمي از مشكل كم آبي مردم منطقه برطرف شود.
وي يادآور شد: با توجه به خشكسالي در منطقه و وجود بدهي از سوي كشاورزان، تمديد مهلت بازپرداخت وام‌ها از ضروريات و در جبران خسارت‌هاي منطقه حائز اهميت است كه با توجه دولت در حال انجام است.
وي همچنين ايجاد فرصت‌هاي شغلي در مناطق روستايي را مهم‌ترين عامل در جلوگيري از مهاجرت در روستا‌ها دانست و ادامه داد: با ايجاد شهرك گلخانه‌اي و دامپروري در بهشهر بيشترين خدمت به جامعه كشاورزي و روستاييان و ايجاد اشتغال در منطقه مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.